STRONA GŁÓWNA | O NAS | SEMINARIA | OFERTA | KONFERENCJE | PRACA | KONTAKT | RANKING |
MISJA FIRMY A ETYKA BIZNESU Misja firmy to określenie filozofii jej działania, strategii i sposobu zarządzania. Mówi się, że jest to podstawowa rynkowa funkcja firmy. Sformułowanie misji firmy, czyli swego rodzaju deklaracja (mission statement) powinno zawierać główny cel, czyli co firma chciałaby osiągnąć w otoczeniu rynkowym. Dobrze działające przedsiębiorstwo pracuje nad swoim image, a dzięki precyzyjnie wytyczonym celom i ich konsekwentniej realizacji staje się pożądanym partnerem w biznesie. Na naszym kursie dowiedzą się Państwo, na co zwrócić szczególną uwagę w określaniu misji firmy, jak przedstawić w najkorzystniejszym świetle swoje cele. Prześledzimy zasady prowadzenia strategii rynkowej i postępowania wobec konkurencji. W program kursu wchodzą następujące elementy: Etyczne aspekty strategicznej analizy marketingowej firmy i jej otoczenia
|