Z Nami spełnisz marzenia zawodowe Podnosimy Twoje kwalifikacje... Zastanawiasz się? "Co zrobić, by znaleźć i utrzymać pracę?" Zapraszamy na KURS lub Szkolenie |
Szanowny Pracowniku Szanowny Pracobiorco |
Szanowni Państwo |
|
"Wiedza i aktywność gwarancją sukcesu zawodowego..." więcej>> |
|
Przygotowujemy pracownika do podjęcia nowych zadań związanych z pracą biurową, ale nie tylko. Pomagamy pozyskać nową wiedzę, jak również usystematyzować i utrwalić już posiadaną wiedzę. Odpowiadamy na oczekiwania osób chcących zdobyć wyższe kwalifikacje lub zagrożonych utratą pracy i mających świadomość, że obecnie to jest droga do utrzymania się wśród konkurencji. Wiemy, na jakie problemy natrafiają osoby (zwłaszcza kobiety) w wieku od 35 do 55 lat - chcą pracować, lecz nie są atrakcyjnymi pracownikami dla potencjalnego pracodawcy. Chcemy to zmienić. Przekonujemy ludzi, że są w stanie zrobić coś ze swoim życiem, że naprawdę cechuje ich kreatywność i pewność siebie. Z Nami wyprzedź swoją konkurencję podnosząc kwalifikacje, by znaleźć i utrzymać pracę! |
|
POLITYKA PRZEDSIĘBIORSTWA W ZAKRESIE SZKOLEŃ JAKO POZAMATERIALNEGO INSTRUMENTU MOTYWOWANIA więcej>> |
|
Zajęcia interaktywne na terenie całego kraju lub w Naszej Placówce Szkoleniowej w Łodzi szkolenie od 10 godzin w cenie 550 zł. /brutto od osoby od poniedziałku do piątku w godzinach 16:30 - 20:00 * catering: przerwa kawowa w sobotę w godzinach od 9.00 - 15.00 w niedzielę w godzinach od 9.00 - 15.00 * catering: obiad przyjezdnym rezerwujemy hotel |
|
PROMOCJA !!! Co 8 osoba 50% rabatu. Warto polecić szkolenie znajomej... |
|
REFERENCJE | |
ANKIETA-ZGŁOSZENIE |
Certyfikat |
Lp. | Temat kursu / szkolenia | Ilosc godzin |
1. | TECHNIKI SPRZEDAŻY i NEGOCJACJI | 24 |
2. | PROFESJONALNY PRACOWNIK BIUROWY | 24 |
3. | EUROPEJSKA SEKRETARKA-ASYSTENTKA | 24 |
4. | SPECJALISTA DS. REKRUTACJI | 12 |
5. | OBSŁUGA MS Office: Word | 14 |
6. | OBSŁUGA MS Office: Excel | 14 |
7. | OBSŁUGA MS Outlook EX, Internet | 12 |
8. | PREZENTACJE MULTIMEDIALNE | 10 |
9. | ZAŁOŻENIE i ZARZĄDZANIE WŁASNĄ FIRMĄ A-Z | 24 |
10. | INWESTOWANIE NA GPW | 10 |
11. | PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY w UE | 24 |
12. | EURO KASJER | 18 |
13. | EURO MAKLER | 18 |
14. | EURO MEDIATOR | 18 |
15. | TELEMARKETING / CALL CENTER | 18 |
16. | ORGANIZACJA i TECHNIKA PRACY BIUROWEJ | 24 |
17. | ELEMENTY PRAWA GOSPODARCZEGO | 12 |
18. | RACHUNKOWOŚĆ wg DYREKTYWY UE | 36 |
19. | MARKETING, REKLAMA, PROMOCJA | 18 |
20. | ETYKA BIZNESU | 12 |
21. | AUTOPREZENTACJA, ZASADY PISANIA CV, LISTU MOTYWACYJNEGO | 12 |
22. | PROFESJONALNE PISANIE ODWOŁAŃ I WNIOSKÓW DO URZĘDÓW, SĄDÓW | 12 |
23. | BIZNES PLAN | 10 |
24. | KADRY I PŁACE, PŁATNIK ZUS | 16 |
25. | KOMUNIKACJA SPOŁECZNA: KOMUNIKOWANIE SIĘ Z MEDIAMI W PRAKTYCE | 16 |
26. | SKUTECZNOŚĆ OSOBISTA | 16 |
26. | CO ZROBIĆ, BY ZNALEŹĆ I UTRZYMAĆ PRACĘ? | 10 |
Wypełniając formularz zamów spotkanie z Doradcą Klienta |
STRONA GŁÓWNA | O NAS | SEMINARIA | OFERTA | KONFERENCJE | PRACA | KONTAKT | RANKING |