Copyright © 2004 imageuro.pl
Strona główna I Oferta I Kursy Biurowe | Komunikacja społeczna
STRONA GŁÓWNA |  O NAS |  SEMINARIA |  OFERTA |  KONFERENCJE |  PRACA |  KONTAKT |  RANKING



KOMUNIKACJA SPOŁECZNA: KOMUNIKOWANIE SIĘ Z MEDIAMI W PRAKTYCE


Kurs dla każdego, kto ma styczność z mediami – menedżerów, specjalistów public relations, szefów firm, urzędników, polityków. Prezentowanie w prasie, telewizji, radiu i serwisach internetowych pozytywnego wizerunku firmy umacnia jej pozycję na rynku. Jednak aby dobrze przekazać informacje i stworzyć pożądane wrażenie, trzeba znać zasady poruszania się w świecie mediów. Dzięki naszemu kursowi dowiecie się Państwo, jak konstruować wypowiedzi dla prasy, jakich zwrotów unikać, a jakie będą chwytliwe i stworzą miłą atmosferę. Podpowiadamy, jak poradzić sobie z trudnymi pytaniami i podtrzymać pozytywne stosunki z dziennikarzami.

Program obejmuje następujące zagadnienia:

Pierwszy kontakt z mediami
  1. Kim oni są? Rzecz o tym, jak pracują dziennikarze i co z tego wynika dla ich partnerów
  2. Czwarta władza bez zasieków czyli o sposobach docierania do mediów
  3. Wszystko może być pretekstem do rozmowy – podtrzymywanie obecności w mediach
  4. Psycholodzy to już dawno opisali – pierwsze wrażenie, co zapamiętujemy?
  5. Jak to się robi – niektóre formy wypowiedzi stosowane w środkach przekazu
  6. Konferencja prasowa
  7. Trema, która pomaga, a nie paraliżuje
  8. O zachowaniu przed mikrofonem i kamerą
  9. Jak w komunikacji z mediami korzystać z wiedzy o body language (języku ciała i komunikacji niewerbalnej)?
Znaczenie wizerunku (image) firmy

Prawne konteksty kontaktów z mediami
  • Prawa dziennikarzy
Mówić, nie mówić
  • "Nie!" – podobno to takie proste
  • Antysłownik… czyli czego nie mówić dziennikarzom
  • Co branża to obyczaj