Pragniemy zainteresować Państwa skuteczną, nowoczesną reklamą w prestiżowej prasie.
Zachęcamy do umówienia się z naszym Doradcą Klienta na spotkanie w celu udzielenia wywiadu
sponsorowanego /nowoczesnej i skutecznej formy reklamy/ lub wykupienia powierzchni reklamowej.
Podczas wywiadu sponsorowanego z Prezesem pytamy m.in.:
- Od kiedy Firma istnieje?
- Jakie sukcesy odniosła Firma?
- W jakiej branży działa?
- Jaka jest historia powstania nazwy Firmy?
- Jaka jest misja Firmy?
- Główne atuty Firmy
- Jakie są główne cele Firmy, wokół jakich obszarów planuje swój rozwój? Jaka jest jej strategia
marketingowa?
- Charakterystyka Firmy wyrażona w liczbach (np. obszar działania na terenie kraju, ilość zatrudnionych
pracowników, ilość klientów korzystających z usług Firmy, itp.)
- Wartości charakteryzujące firmę (np. solidność, innowacyjnośc, ludzie, itp.)
- Co wyróżnia Firmę spośród jej konkurentów na rynku?
- Wolne pytanie...
Wywiad sponsorowany może zostać przygotowany przez Public Relations Firmy lub przez Doradcę
Klienta "IMAGEURO" - przedstawiciela regionalnego "PULSU BIZNESU".Wywiad sponsorowany zajmuje
od 6 modułów, może zawierać logo Firmy, zdjęcie Prezesa udzielającego wywiadu. Zachęcamy do
przeczytania przykładowego wywiadu.
Mając na uwadze, iż prenumerujecie lub będziecie Państwo prenumerować Puls Biznesu chcielibyśmy
ustalić :
- Do jakich Klientów chcecie Państwo docierać za pośrednictwem reklamy – do indywidualnych
czy biznesowych ?
- Jaki zasięg reklamy Państwa interesuje – lokalny czy ogólnopolski?
- Czy umieścilibyście Państwo reklamę swojej firmy - jednorazowo czy pakiet z rabatem?
Korzyści płynące z reklamy w Pulsie Biznesu to, że dbamy o naszych Reklamodawców:
- reklama Państwa Firmy zostanie zauważona przez czytelników Pulsu Biznesu w 32 tysiącach
zakupionych egzemplarzy biorąc pod uwagę ,że dziennik jest przeczytany przez min 5 osób w Firmie
wobec tego Państwa reklamę zauważy 160 tys. osób,
- reklama jest przejrzysta i można wybrać miejsce i stronę reklamy czego wynikiem jest wspaniała
wizytówka Firmy w wydaniu Pulsu Biznesu,
- można dokonać wyboru reklamy w dzienniku lub w dodatkach tematycznych – branżowych,
- Puls Biznesu czytają nie tylko Decydenci Firmy, ale również aktywni pracownicy lub szukający
pracy, więc warto się pokazać w prestiżowym ogólnopolskim dzienniku gospodarczym,
- Puls Biznesu jest prenumerowany a więc nie ma obawy o zwrot poniesionych kosztów reklamy,
które z pewnością się zwrócą.
Dla zobrazowania wielkości reklamy np. jeden podstawowy moduł to wielkość pojedynczej paczki
zapałek, natomiast reklama w formie wywiadu sponsorowanego może zająć min. od 6 modułów
uwzględniając: logo, zdjęcie, treść wywiadu - stanowi to wielkość 3 pojedynczych paczek papierosów.
Zapraszamy do skorzystania z przedstawionej oferty w celu wykupienia powierzchni reklamowej
lub wywiadu sponsorowanego.
|