Copyright © 2004 imageuro.pl
Łódź, maj 2024 roku
 

Szanowny Pan Właściciel Szanowny Pan Prezes
Szanowni Państwo

Jesteśmy Przedstawicielem Regionalnym ogólnopolskiego dziennika gospodarczo-biznesowego "Puls Biznesu".
Pragniemy zainteresować Państwa skuteczną, nowoczesną reklamą w prestiżowej prasie. Zachęcamy do umówienia się z naszym Doradcą Klienta na spotkanie w celu udzielenia wywiadu sponsorowanego /nowoczesnej i skutecznej formy reklamy/ lub wykupienia powierzchni reklamowej.

Podczas wywiadu sponsorowanego z Prezesem pytamy m.in.:
  1. Od kiedy Firma istnieje?
  2. Jakie sukcesy odniosła Firma?
  3. W jakiej branży działa?
  4. Jaka jest historia powstania nazwy Firmy?
  5. Jaka jest misja Firmy?
  6. Główne atuty Firmy
  7. Jakie są główne cele Firmy, wokół jakich obszarów planuje swój rozwój? Jaka jest jej strategia marketingowa?
  8. Charakterystyka Firmy wyrażona w liczbach (np. obszar działania na terenie kraju, ilość zatrudnionych pracowników, ilość klientów korzystających z usług Firmy, itp.)
  9. Wartości charakteryzujące firmę (np. solidność, innowacyjnośc, ludzie, itp.)
  10. Co wyróżnia Firmę spośród jej konkurentów na rynku?
  11. Wolne pytanie...
Wywiad sponsorowany może zostać przygotowany przez Public Relations Firmy lub przez Doradcę Klienta "IMAGEURO" - przedstawiciela regionalnego "PULSU BIZNESU".Wywiad sponsorowany zajmuje od 6 modułów, może zawierać logo Firmy, zdjęcie Prezesa udzielającego wywiadu. Zachęcamy do przeczytania przykładowego wywiadu.

Mając na uwadze, iż prenumerujecie lub będziecie Państwo prenumerować Puls Biznesu chcielibyśmy ustalić :

  • Do jakich Klientów chcecie Państwo docierać za pośrednictwem reklamy – do indywidualnych czy biznesowych ?
  • Jaki zasięg reklamy Państwa interesuje – lokalny czy ogólnopolski?
  • Czy umieścilibyście Państwo reklamę swojej firmy - jednorazowo czy pakiet z rabatem?
Korzyści płynące z reklamy w Pulsie Biznesu to, że dbamy o naszych Reklamodawców:
  • reklama Państwa Firmy zostanie zauważona przez czytelników Pulsu Biznesu w 32 tysiącach zakupionych egzemplarzy biorąc pod uwagę ,że dziennik jest przeczytany przez min 5 osób w Firmie wobec tego Państwa reklamę zauważy 160 tys. osób,
  • reklama jest przejrzysta i można wybrać miejsce i stronę reklamy czego wynikiem jest wspaniała wizytówka Firmy w wydaniu Pulsu Biznesu,
  • można dokonać wyboru reklamy w dzienniku lub w dodatkach tematycznych – branżowych,
  • Puls Biznesu czytają nie tylko Decydenci Firmy, ale również aktywni pracownicy lub szukający pracy, więc warto się pokazać w prestiżowym ogólnopolskim dzienniku gospodarczym,
  • Puls Biznesu jest prenumerowany a więc nie ma obawy o zwrot poniesionych kosztów reklamy, które z pewnością się zwrócą.
Dla zobrazowania wielkości reklamy np. jeden podstawowy moduł to wielkość pojedynczej paczki zapałek, natomiast reklama w formie wywiadu sponsorowanego może zająć min. od 6 modułów uwzględniając: logo, zdjęcie, treść wywiadu - stanowi to wielkość 3 pojedynczych paczek papierosów. Zapraszamy do skorzystania z przedstawionej oferty w celu wykupienia powierzchni reklamowej lub wywiadu sponsorowanego.

  Z poważaniem,
Prezes
mgr Jolanta PYRGIEL


Wypełnij formularz online /zamówienie Doradcy/



Strona główna I Oferta I Nasi partnerzy I Puls Biznesu
STRONA GŁÓWNA |  O NAS |  SEMINARIA |  OFERTA |  KONFERENCJE |  PRACA |  KONTAKT |  RANKING